0

reality



 OBJEK MENGGAMBARKAN ANDA
-pokok semalu

 TABIAT BURUK
  -goyang kaki sebelum tidur
  -x basuh tangan sebelum makan

 PERKARA X SUKA BUAT
  -bangon pagi
  -mandi air sejuk
  -simpan kuku
  -jemur baju

X SUKE MAKAN
-daging
-timun
-lobak
-sengkuang
-sawi
-mamak

SUKE WARNA
-merah
-putih
-coklat gelap

LELAKI IDAMAN
-penyayang


TWITTER KE FB
-blog..hahaha..

ADI PUTRA KE AARON AZIZ
-ady putra

3 PERKARA TENTANG ANDA
-happy,pemalu,gelabah

CERITA MELAYU PALING BEST
-kl gangster ye ke??huhu

i won't give up

betul kata ibunda saya..rezeki ada di mana-mana selagi kita berusaha...
alhamdulilah..walaupon baru benti astro..dah dapat keje baru...melambak-lambak lak tuh dapat..
gaji ag masyuk dari astro..huhuhu...

tapi aku pilih yang ini...sebabnye?hanya aku je yang tahu...hati aku nak keje neh kot
keje x susah...gaji pon masyuk...10 minit je dari rumah....heaven2....huhuhu...

bersyukur dengan hadrat illahi..amin...
0

moment to remember

aku ngah susun folder gamba tetibe jumpe gamba neh..
tepat jam 12 pm....aku dikejutkan dengan seseorang suruh aku bangon...

aku dengan mamai bangon....omg...terkejut gua...dengan nyanyian tanpa vokal..hahahah...apa aku merepek neh..hahahha..
 "epy besday 2 u...
 "epy besday 2 u 
 "epy besday 2 mak...

terharunye...masih ada yang sayang padaku...lalalal...




tadaaaaa...kek hari jadi....sebenarnye kek ke hape ke?semua x penting..yg penting ......
tanx anak n menantu....sangat2 terharu...

p/s :aku sentiasa engat benda neh...."engatlah kebaikan orang...walau pon die penah buat keburukkan....buang keburukkan org..dengan mengigati kebaikan orang..tanx kawan atas nasihat ini..

0

review :langit jatuh

aku tetipu.....semua orang kata skyfall besh giler...so aku beriye la pergi tengok...
dalam hujan-hujan sibuk g tengok..sebab best gilerrrr la...

tak best pon...bosan.....x menarik...

p/s hope keje baru neh ok..amin..
0

SD 2...ALPHA LIPID..

makanan penurunan berat yang paling berkesan setakat ini...mak sedara dan pak sedare da cube bermacam-macam tapi tak berjaya...

dengan sd 2...berjaya turun 10 kg dlm masa sebulan...amin...

testimoni...mak sedare saye sendiri ye..
10 kg dl masa sebulan..terkejut balik raya 2 minggu lepas...memang kurus sangat..berbeza...






p/s berminat boleh order ye..017-9259136
2

gogen + gota collagen

sebelum neh aku jual gogen...alhamdulilah berkesan...sekarang ade akakneh promote yang baru...iaitu gota...
ada yang cakap membazir...meh aku bagitahu...kalau minum kedua-duanya...da x payah nak pakai bedak ke,bb krim ke...kulit da cantik gebu..huhuhu

GOTA COLLAGEN



Skin Whitening — Vitamin C + L-Glutathione
Apa itu GOTA Glutathione Powder
Gota merupakan whitening food dari serbuk L-Glutathione (Reduced Glutathione).
Diperbuat daripada 100% bahan semulajadi tanpa pengawet dan perisa tambahan,SUGAR FREE!
Setiap  scoop mengandungi 500mg Serbuk L-Glutathione yang ditambah dengan 500mg Serbuk antioksidan semula jadi Vitamin C.

Kebaikan GOTA
  • Ia berfungsi dalam pencerahan kulit dalam memberikan wajah yang lebih cerah dan berseri
  • Mengurangkan dark spot,jerawat,memudarkan parut jerawat
  • Ia berfungsi sebagai anti aging
  • Mengurangkan fine lines dan kedut
  • Ia melindungi sel-sel daripada toksin seperti radikal bebas yang menyebabkan noda dan pigmentasi kulit.
  • Ia berfungsi sebagai antioksida. GOTA adalah antioksida yang telah terbukti bagi menyerap radikal bebas sebelum ia merosakkan protein selular penting. Antioksidan dalam GOTA akan membantu mengurangkan kesan merbahaya radiasi ultraviolet dengan mengurangkan tindak balas kulit terhadap matahari dan mengurangkan kerosakan DNA.
  • Ia memperkuatkan sistem imun, mengurangkan peluang mendapat kanser, melindungi kita daripada penyakit jantung dan melambatkan proses penuaan
  • Bertindak sebagai UV protection (internal sunscreen)
    Jika anda perlu terlibat dalam aktiviti berpanas,sila ambil dalam masa setengah jam sebelum aktiviti tersebut. Ia akan aktif dalam masa setengah jam dan :
    Ia meningkatkan ketahanan kulit kepada matahari
    Ia mengurangkan perubahan kulit selepas pendedahan kronik kepada matahari
    Ia memberikan perlindungan sel dalam epidermis
    Ia melindungi DNA sel kulit
    *Anda masih perlu memakai sunblock di muka dan di bahagian badan yang terdedah

P/S GOTA NEH LEBIH KEPADA PEMUTIHAN KULIT SECARA MENYELURUH BADAN...GOGEN LEBIH KEPADA MELICIN  DAN MENGURANGKAN JERAWAT.BERMINAT BOLEH ORDER...BOLEH JE MINUM DUA2 SEKALI...

Back to Top