wanita


p/s diriku yg sebenar..;(
0

quote of the month


p/s : weh homesick ....tolong.....................sobs sobs
0

2013

Dah masuk 2013 !!..
maknanye umur pon dah 25 la...oh tidak...
semakin hari semakin tua...tapi perangai macam darjah 6..(..bajet awet muda je..hik hik...)

sepanjang tahun 2012 !!
tak de pe yang nak di ceritakan...semua aku dah buat entry...huhuhu..
setiap awal tahun ada je azam nak buat macam-macam tapi.....
semua hangat-hangat taik ayam...smpai masa x buat jugak...sobs sobs sobs..

berazam semoga tahun ini menjadi lebih baik pada tahun sebelum ini...amin..
skemanye ayat...hik hik..(bila gelak hik hik...rasa macam perempuan gedix je..)..

p/s kepada yang baca blog aku neh..tolong la gua pm no korang..or masg aku no korang..
x ada no sesape pon...rasa duduk dalam gua pon ada...sobs sobs..
aku tengah syok sendiri dengan hero cerita setia hujung nyawa weh..!!makan x lena,mandi x kenyang weh!!!

Back to Top