0

hargailah orang yang tersayang

berdasarkan pengalaman aku...
aku x paham kenape ada lelaki yang...x reti hargai...
gf punyela baek,cantik n berbudi bhasa tp..still x nak jaga baik2..
ego x tentu pasal...aku xtahu la pe masalah die?????
mybe awek kene paham si dia kot...
  • si dia bz ke?
  • bnyak problem ke?
  • da bosan ke?
  • ke x serius ?
manela kita tahu hati lelaki..dia saje yang tahu...=)

fikirla wahai kaum lelaki..seorang wanita adalah
kunci kejayaan di sebalik kejayaan lelaki..
jgn bile orang lain dah minat kat awek kau...baru nak sedar..
"dialah permata berharga"

Dalam berkawan pun ade gak..
dah ada kawan punye la kelakar,pemurah,baek,comel,penyayang tapi??
still sibuk nak cari kawan baru?memangla berkawan bia seribu..
tapi satu belum tentu ada time kau perlukan?
belum tentu ikhlas ?(lu pk lah sendiri)

p/s-cerita aku x de kaitan antara yang hidup dan yang mati...
dan sape yang terasa padan la muke~sebab nie adalah blog aku...suke hati aku ah..huhu


0 comments:

Back to Top