pengalaman mencabar

first tanx a lot to sakinah...bg pnjm kete lu...wa sgt terharu..
n tanx to atik teman aku dari putrajaya ke shah alam..

first time aku bawak kete wira..huhuhu..bese nak kancil je..huhu.
dan aku berjaya membwa wira ke shah alam..dengan jalan jammed dekat 2 jam..kereta kita x bergerak lansung dekat pj kan atik..itu da menguji kehandalan aku..huhu..

to mima..aku n atik da jumpe jalan ke shah alam dalam 15 minit je...serius..sekejap gile...teruja..=p
baru nak tunjuk kehebatan aku memandu wira tapi cinci,zanti n funsya x dapat kua lak...sob sob sob..

p/s:malam tu tengok cite sekali lagi..lisa n sam...sedihnye...2 la za...mintak sangat hilang ingatan...tengok sam...sedihkan??setiap kejadian ada hikmahnya...

1 comments:

blackhearty said...

wow! yeke de jln tu? hebat la lu bro..;)

Back to Top