tolong aku!!

rasa tak larat nak tanggung...derita taw!!
aku tak tahu apa masalah aku..
HARI-HARI MENGANTUK TAHAP GABAN..
aku cuba tidur pukul 10 bangun kul 6..mengatuk gak..
tidur pukul 12 bangun pukul 7 mengantuk gak..

tak tahu nak buat macam mane dah..
tidur lambat or awal sama je..
datang time ngantuk rasa nak nangis rasa..
sampai orang lama sume da mengumpat belakang ..
kata aku kuat tidur..padahal telelap je..
kalau rehat tak penah miss tidur bawah meja..;(
      padahal keje mcd 16 jam tak mengantuk pulak..
tak cukup tidur pon x pe..tak akan mengantuk..
memang aku tak sesuai keje opis kot..

Kalau sesape ada petua or amalan..plezz bagitahu..
penat,sakit n stresss..

p/s penah tidur kat toilet sebab dah tak tahan mengantuk....sadis..



1 comments:

faizs said...

salam wan.
faiz ni. faiz kawan anis tu. faiz try contact wan pakai number yg ade tapi xdapat.
try gak msg wan kat fb, mybe wan busy kot.
neway kalau wan dpt msg ni wan cntact faiz kat 0136316635 ok.
have a good day. :)

Back to Top