0

jeles le tuh !!

dah 3 bulan aku keje...
ade la sorang ahkak neh...(ahkak ke?makcik la...)
die TAK PUAS HATI dengan aku syi___)

mula-mula aku masuk keje die kata "aku pandang die macam menyampah gile kat die..
jawapan aku:aku x perasan pon kau dekat opis n kau buat pe?hahahah
kedua:aku kuat tido kat meja..oi..budak2 lain banyak lagi tido...aku je kau nampak..
(nampak sangat kau perhati aku..huhu..nk buat menantu ke??huhu
ketiga:aku pakai baju macam nak g shopping mall...hahahh..sbb kau jeles tak boleh pakai..kau saiz xxxxxxxl kan kan kan...hahah
keempat kau marah aku pakai selipar jamban g opis..aku pakai masa nak g jamban ag..orang lain
siap bawak g rehat...(sebab die da gosok2 kau tuh kau x kesah??
aku??nak pandang kau pon malah ah..

p/s kau bawak makanan lepas neh ..sory aku nak makan.HATI BUSUK !!!!.go to hell la..
aku x penah kacau hidop kau!!!kau hari2 cari salah aku...

0 comments:

Back to Top