0

putrajaya aku datang !!

hye putrajaya....aku datang...setelah 7 hari aku balik ke pahang..
malasnye nak datang...tapi terpaksa..sob sobs..
aku naik bas..pukul 10 pagi..dan sampai ke kl pukul 2 ptg..
kena rushing sebab amimah azahar da x sabar nak g HARI BELIA DAN JOM HEBOH..

hari sabtu ramai giler orang...nak pengsan..



 band jepun datang..tapi x sempat tengok..weeee


 neh masa pm datang buat perasmian

 sebelum konsert kpop
masa tengok concert ade budak sekolah tanya tingkatan berape?nak kata umo 24 malu la plak.hohoho

 cendawan gergasi...da macam orang kerdil je..huhu

concert kpop yang hampeh..buat sakit telinga aku...teentop je yang best..


hari kedua (ahad)

nak pergi tengok melodi tapi lambat..so da ramai orang..
ktrg pergi jalan-jalan je..mima nak sgt jumpe johan..
ktrg pergi la cari..last jumpe...huhu..

 aku pejam mata asal neh?nebes2..huhu...yg dorg boleh lagi membahan aku..sportingla..
yang neh panjang dlm citer juvana..huhu

bergambar dengan intan ladyana tersa aku macam bibik je...canteknye die....

mima bukan main senyum lebar lepas jumpe johan..haha.da n malula bile johan tegur aku kenape mengigil???hahaahh

p/s silapla hari neh pakai seluar biru..sampai ada orang tegur..."dah  3 kali datang kan..huhu.."ngeee..malunye..
tahniah gjie akata tempat 3 tadi...huhu

0 comments:

Back to Top