0

13 03 13

cantik kan date hari neh...
today is my mum born day...huhuh..
berharap akan ada berita baik untuk aku ...huhuh..

yang lawaknye....mak aku call n mesej banyak kali..
sampai hati "along lupe hari neh hari jadi mak...sedihnye..."
aku baca dan gelak..huhuhu..
saje je...nak wish malam karang....biar orang paling last...

tak baik la aku neh...huhu...saje gurau2...mak..
kalau boleh nak buat suprise je malam neh..
apakan daya nak balik pahang jauh sangat...sobs sosb..


           


tahun lepas aku ada baca blog neh..
aku follow semua kisah die..
everthing pasal  die aku tahu..huhu..
tetibe tadi aku ternampak muka die dekat page kawan aku..
aku berusaha cari link blog die..
yg aku tahu name dia sarah,keje dhl,duduk cyberjaya..
aku search goggle...cari satu2..n jumpe..
huhuhu...adakah ini petanda???hari ini !!
ya allah berikanlah aku petunjuk...

p/s:rindu semua kawan- kawan


0 comments:

Back to Top