2

bye bye july..

alhamdulillah julai  pergi dengan meninggalkan sedikit kegembiraan walaupun pahit melanda tanpa henti...
tanx yang wish my besday..hihi..engat korang kat aku..walaupun x ramai yang wish...sobs sobs..
untuk awak yang wish setiap kali besday saya selama 13 tahun...terima ksh sgt2..
(kalau saya x buat hal masa sekolahdulu mesti kita dah kawen sekarang...hihihi..)
hari neh jugak aku jatuh bilik air....merana sakit badan sekrang......sobs osb...


tanx hanis n cinci..
masih ada yang sayang...




tanx jugak to my beloved sis..
kek utk aku...

pls..tanx cinci mangga satu plastik...hihihi..lagi berharga pada beg lv..hihihi..
hurmm dia x wish pon besday aku....walaupun aku marah n benci die...aku tunggu sampai pukul 12 mlm...tapi x de...so ...dia dah lupekan aku...so mulai hari neh aku kena lupakan dia n kuat...;(
aku menyesal kenal kau...;(

2 comments:

Mrs NurulAsyraf said...

Happy besday semoga murah rezeki amin;)

k-chique's blog said...

happy birthday za..moga pnjg umur n d murahkan rezeki sllu..cepat2 temu jodoh baru..hihi..xyah fikir pasal org za, org pun xfikir pasal kita..so, xyh sakit2 pala lg okeh..hihihi..

selamat berpuasa n selamat hari raya zanza..hihi..

Back to Top