2

team building...;)

17 , 18 n 19 hb 9..
aku kena g team building kat kalumpang ..
mula-mula pk mesti tak besh..
dah pergi besh gilerrr...
leh kenal ramai kawan cawangan ipoh ,pd & express..
walaupun satu opis..tapi tak kenal pon sebelum neh..

bilik depan air terjun....besh wooooo

neh bilik aku..berdua je....



besh giler maen tubing...lepas dari atas...turun gune pelampung....memang takut giler....tapi besh...




neh group satu " banzai "

biasa la aktiviti menulis mesti aku kena tulis





kolam  dalam siottttt....

sebelum masuk hutan pukul 12 malam..serammmmmm


group 1







sampai kat puncak gunung..penatttt

kene sembelih ayam dalam hutan n masak....


group wa no 1..hihihihi


kene present....mengigil wa cakap lu...




malam last buat bbq.....terbaekkkk





dah balikkkkkk.....tak puas.......neh syima roomate aku..
p/s minggu lepas...aku jumpe dengan dia...(maybe utk kali terakhir kot )
dah 5 bulan tak jumpe..jujur aku rindu  dia sangat..tapi nak buat macam mane ...jodoh setakat neh je..
dia pon dah bosan dengan perangai aku....sebab tu die cari orang lain.....lepas jumpe dengan dia...aku tak rase serabut sangat..rasa lega n lapang je hati..tak tahu nape....aku arap walupun ktrg tak bersama tapi boleh jadi kawan....aku arap dia berbahagia bersama pasangan dia...boleh jaga dia..sbb aku tak boleh jadi seperti yg die nak...aku banyak sgt kekurangan utk dia....;(...aku takut dah nak percaya lelaki....org yg aku percaya selama 7 thun pon leh tipu aku...neh plak aku kenal kau baru 3 hari...kau nk ajak aku couple....lawak la.....
rasa nak pergi jauh-jauh....;(

2 comments:

Unknown said...

best nyer weiiiii....

Unknown said...

bestnyer weiii

Back to Top