kalo boleh nak jadi pari -pari..=)


aku selalu terfikir kalau boleh aku nak tunaikan impian setiap orang...macam citer dulu-dulu..pari-pari akan tunaikan impian cinderella,snow hite...
tp apakan daya aku hanyalah insan biasa yang x mampu buat apa-apa...sangat L kan??
entahla...hanya mampu berangan dan terus berangan..dapat tunaikan dalam anganku pon da cukup bahagia..

situasi pertama

hari jadi membe aku da lepas...29 jan lepas...aku terpk..hadiah pe aku nak bg...
kalau la aku dapat tunaikan....da lame aku bwak kumpulan 2 pm datang malaysia jumpe membe aku..
aku rase 2 hadiah paling bermakna bagi dia...tapi.....

situasi kedua

membe aku selalu bising mcm ne nak kecik kan muke die yang tembam 2...
kalau la aku dapat tunaikan.....da lame aku lempang muka dia bg mengecut..huhu..jgn mara..tapi...

situasi ketiga

membe aku selalu sedih n bosan n bosan n bosan...
kalau la aku dapat tunaikan....aku da bagi orang yang die suka 2 n wat die hepy...tapi...

situasi keempat

membe aku selalu sebut yang die nak jadi penulis novel terkenal...
kalau la aku dapat tunaikan....aku da tulis novel untuk dia... tapi...

baru tadi ...aku mendengar satu permintaan...ne nak cari garlfild besar aku ah???

p/s sangat seronok dapat wat orang epy dan dapat bagi apa yang dorang nak..tapi....pari-pari 2 mengarut je...citer kartun bolehla...

1 comments:

blackhearty said...

kalo ko leh bwk ak jmpe 2pm..
mmg aku sanggup junjung ko la..
hihi..

Back to Top