2

pendek-pendek n bulat bulat

pendek-pendek n bulat bulat ??? comel kan?? sangat teruje dengan perkataan diatas dan yang memiliki ciri-ciri diatas..pelik2.. aku adalah satu dalam seribu kot suke ciri-ciri diatas...bagi aku tersangat la cute ok!! suke giler.........giler...giler....hakhakh.. wat gaya cinci dengan mengembangkan muke ok! jgn mara.. ye cinci samtek..=)



comel kan??sangat teruja mak
first kartun yang aku sangat giler!!

aku da berubah sikit hati...x nak x nak...aku tetap setia...huhu.. neh kira cinta kedua aku la...dispecebel me...!!

kenapa la...gepen sgt....comelllllllllllllllllllll




yea.....aku ade banyak despecebel me....yeaaaaaaaaaaaaa....

p/s sape nak jadi kesukaan aku..so?makan tidur banyak2..im waiting k =)

2 comments:

Th30n30s said...

terharunya..ingat lagi ingat lagi..sape suruh acah2 tinggi..huhu

Th30n30s said...

p/s sape nak jadi kesukaan aku..so?makan tidur banyak2..im waiting k =)

sayasaya...saya suka tidur dan makan banyak..itu memang kemahiran saya sejak dari kecik lagi..acano?.hahaha..

Back to Top