0

anugerah

Astro ??
Dulu aku x pernah peduli apa astro?apa ada dengan astro?bil bulanan berapa?
sekarang aku mula mengetahui apa astro??hahahha..poyonye...

arghhh...produk yang banyak...penipuan yang banyak...entahla lumrah kehidupan..
aku teringat ada satu cust case.......astro adalah keperluan sama macm air dan api..
walau apa yang kena tipu or pape..
tetap kena langgan astro...NO CHOICE....

tapi ada satu yang BEST..aku jumpe mereka...anugerah..."kawan"

ain

lunch at tappers

our trainer sham


zana,mek ja,mizi n thiru

kena denda sebab kalah

astro lite

last day training

sopie,syime n me
.
aniza speaking...how may i assist you...huhu..(memories)

aku kenal mereka...syima,zana,sheila,mizi,thiru,sopie,zainab,mira,devya,mek ja,kak shahida,ain...
hope our friendship till the ends....hope kite buat reunion bile2....

0 comments:

Back to Top