3

lumrah kehidupan

bila kita senang ramai sangat datang...bila susah...satu pon x de...
takpela lumrah kehidupan...
bila orang ada masalah..aku sibuk nak tolong selesaikan ..tapi
bila aku ada masalah ...orang ambik mudah je...redha...
pesan seseorang...sudahla za jadi kebajikan masyarakat...
cukup...sila berfikir untuk diri sendiri..
entahla bila terlalu baik ..orang pijak kepala...hurmm...

teringat semalam aku terjumpe dengan seorang budak kecik..
da la terbiar...bisu lak tuh...die datang kat aku mintak duet...n tunjuk perut die lapar..
n aku pon buat bodo je...
dan aku terfikir dia nak makan apa...
aku panggil die n bagi die rm 2..die menangis dan pergi

ya allah kesiannye die..
sampai hari ni..aku masih terfikir dan terkilan..kalau la kau ade banyak duet aku dah bagi lebih..
bersyukurnye aku dengan kurniaan allah.s.w.t



p/s kawan harap kau tabah..entah la lelaki !mudah sangat meninggalkan seseorang perempuan tanpa sebab..

3 comments:

ePL a.ka. ePY said...

bersabarlarr dah berusaha lah uolszzz.. pasti kejayaan menanti nanti.. insyaAllah~

Pen Merah Staff said...

Betol za...tapi aku da jumpa sahabat perempuan yang baik...ia adalah lenda...seyes lenda baik sgt2. Tapi yg plg terbaik adalah husband ku rie...x boleh nak nafikan dia lah jantung usus hati abdomen aku.seyes la...

Th30n30s said...


dua hinggit jer kau bagi..nak makan kot. xpatut2..at least bgi la 5hinggit..mesti dia ingat smpi mati..hahaha..

Back to Top