Chomel - Andai Hatiku Bersuara (Rya Rahman Cover)

hope korang hayati lagu neh ....menangis gua dengar.....;(

Oh Tuhan, berikanlah aku,
Kekuatan menempuhi dugaanMu,
Aku percaya ada hikmahnya,
Di setiap dugaan yang ku terima.
Andainya hatiku bersuara,
Pastinya ia akan berkata,
Cukuplah sayang aku tidak berdaya,
Mengharungi segala sengsara.
Berapa kali harus aku terluka,
Barulah kan ku sedar,
Cintaku tidak layak untuk dirinya,
Mengapa masih aku setia disisinya,
Tidak ku mengerti, tidak ku fahami.
Seperti insan biasa ku ingin bahagia,
Menyintai dan dicintai tiada duanya
,
Andai terlampau permintaanku ini,
Maafkanlah kasih.






 semua kawan- kawan jemput g kenduri kawen...rasa sangat loser dengan diri sendiri....;(
sunyinye sekarang...tak ada lagi tempat nak bercerita,kongsi masalah,maen snooker,tengok wayang,makan pecal lele pdang jawa,lepak ict...
yg paling penting bergaduh,bagi aku gelak terbahak2....rindunya saat itu...tapi apakan daya..
kerana dia tak pernah nak hargai dikala aku pernah ada....leka memandang ke arah lain sedangkan aku setia disisi......cewahh...kalah a samad said...huhu..
p/s to kepada awk yg bakal menjadi pengatin baru...semoga awak menjadi suami yg soleh.....amin
aku takut aku mengecewakan hati orang lain...aku tak memberi harapan ..tapi berserah pada jodoh....awak memang baik,caring.,sanggup buat apa saja....tapi..
pintu hatiku belum terbuka untuk insan kedua...sorry..;(

1 comments:

Th30n30s said...

Padan muke..playgirl lagi..huhuhu

Back to Top