3

raya raya raya part 1

selamat hari raya..
maaf zahir dan batin..

mood raya bersarang lagi ha...
rasanya raya tahun neh la aku beraya sakan....biasa duduk umah je...
almaklumlah dah tak de orang nak halang aku beraya dengan sape-sape
biasa aku jaga habis ha...konon nak setia la.....( phui.....tak dihargai.....sedih gua...sobs sobs sob )

so tahun neh aku beraya sakan la...mana tahu jumpe jodoh ke..hahahha..gatainye...hahhaha..
yang sedihnya semua sedara mara n jiran tetangga tanya...kak longnye bila nak kawen.....adoi......x tahu nak jawab pe? ( semua engat aku yang bertunang hari tuh...sobs sobs )
blur sekejap....siap kena puji tuh...comel2 mcm neh tak kan x de bf....hik hik hik ( malu- malu kucin jap kite...)
aku pon bagi la jawapan ala- ala artis suam2 kuku..." belum sampai jodoh...kalau ada jodoh sy buat sesi temubual gitu....hihihi..

persiapan sebelum raya..
aku tempah jahit baju..apela mak cik neh..jahit besar...aku suruh ketat ikot badan n kain terbelah...
dua2 die tak buat...hampa betul aku...hahahah...( kurang dosa cket ...tq mak cik..hihihi)
tangan x nak kalah uolls..inai lagi...

nilah baju n kasut raya tahun neh....glamour tak mak !!!

aku balik kampung selasa petang....jammed woi....
berbuke pon dalam kereta...hahahah..

 
gaya artis gitu......hahahahha


raya pertama ..
aku pon sakan la beraya..

pakai glitter shawl lagi by sincerely by shawl

my bff forever n ever
biasa jiran aku ajak g raya tak pernah nak ikot...tahun neh aku join la mereka2 g beraya...bosan plak...


raya kedua..aku pergi umah sedara mara plak..


raya ketiga baru best sikit...
sebab semua dah berkumpul..baru rasa meriah....


luv my family..

ini sepupu gua.....awek die cun giler weh...kalah emma maembong...siyes !!

muka nak licin je..padahal...ish2...hahahah...

 sebelum balik raya...pergi kubur arwah mak sedara n adik..
semoga roh ditempatkan dikalangan orang yang beriman....amin..alfatihah..
sesungguhnya setiap insan pasti kembali kepada allah...







p/s penat la nk menaip...gua sambung part 11..poyo je nak banyak part..hik hik..bajet FL la ...hihi..
gua suke la entry FL g india...hurmm..
 " kau pintaku supaya setia....akhirnya kau yang berubah...." lagu pe ntah...aku dengar dlm radio tadi..sentap mak nok...nasib airmata tak berjurai2 tadi..hahahah...

aku kena simptom kemurungan la....sebab ramai tegur aku asyik termenung je....apa yang aku fikir !!!!
hurmmmm ;(

3 comments:

k-chique's blog said...

wow santeknya zanza..secantik2 emma makembong, cantik lagi zaza..hihihi..slmt hari raya za..maaf zahir n batin

Anonymous said...

nak setia konon..ini semua poyo..awal2 lg dah cuuuu...gambar raya dgn aku kau x hapdet pun kan..berasa hanyya hati..hukhukhuk..tp ade bergambar kee?..

Th30n30s said...

p/s penat la nk menaip...gua sambung part 11..poyo je nak banyak part..hik hik..bajet FL la ...hihi..
gua suke la entry FL g india...hurmm..
" kau pintaku supaya setia....akhirnya kau yang berubah...." lagu pe ntah...aku dengar dlm radio tadi..sentap mak nok...nasib airmata tak berjurai2 tadi..hahahah...

aku kena simptom kemurungan la....sebab ramai tegur aku asyik termenung je....apa yang aku fikir !!!!
hurmmmm ;(

mesti sbb aku kan..huhu..perasan tp perasan

Back to Top