2

angin malam


angin sepoi-sepoi bahasa...
malam minggu,aku duduk depan pintu dan mengadap kanda
ng..
sangat sunyi di puncak semua balik weekend..
lagi la buat aku sayu dan bertambah sedih..

(tambah lah sound blakang anis pasang lagu sedih..(sob sob..)
dalam x sedar ak da sem akhir..

lagi beberapa bulan kita semua akan terpisah..
ya allah sedihnye...aku betul nangis masa tulis neh..
kuatkan semangat aku...

SETIAP PERTEMUAN ADA PERPISAHAN...
diploma 3 tahun dan degree 2 tahun...cepatkan masa b
erlalu...
lepas ni ...

da bermula hidup masing-masing,ada yang nak cari keje,
smbung blaja,nak kawen,nak g korea dan macam-macam
lagi...
tapi aku..??
aku x tahu...aku takut ...nanti dah x leh nak lepak-lepak,main bola,tgk movie ramai-ramai,baring atas sang reramai,main dgn hamster,g giant shah alam..ermmm...banyak lagi ah..

tapi yang paling penting bahan orang...memang BESH terutama ?? cube teka hakahak...
hidup ini kadang2 mengajar aku erti kehidupan ,x selalunya indah...cuma hadapi dengan senyuman..

aku berharap lepas habis belaja nanti kita terus la berhubung...kawen jangan lupe jemput aku..



p/s:diharap sem2 akhir neh..kepada sahabat2 tersayang aku dapat luang masa k..JANGAN SELALU BALIK JE...huhu....nanti da bis blja duduk ah umah sampai kejang...hahahak


2 comments:

blackhearty said...

'jgn sllu balik'? tuju kt aku kew..?~

atiq halui said...

eh terasa ke ma??
hahaha..
kt x slalu lik la..
huhu..
jgn la asyik tdo..
hihi..

Back to Top