2

degil sangat!!!


tetibe aku nak update pasal neh..ye ah orang pakai shawl ko pon nak pakai tapi x pandai...!!
bermulanya tragedi memalukkan aku tadi..... ak g mid ngan mo,ci,atik ,anis n maspol..
ye ah cinci n monmo nak sgt tgk kurafat...aku lak teman atik beli barang..dijadikkan cerita aku pakai la shawl rini..ala2..yuna katakan..hkakahak..nak dijadikan cerita..tunggu la tren nak balik
shah alam..nampak dari jauh...kitaorang da bangun tunngu tren tepi line kuning...tetibe abang ke pak cik entah menjerit...."bediri belakang garisan kuning......"pe lagi wa pun panas ah..nak menjerit..wa pun cakap ah.."ek eleh kecoh je...tahu ah nak duk mane2 pon"
x sampai 3 minit ekor tren je tinggal...angin punya kuat shawl aku tercabut...ya allah malunye aku..
punyer ramai manusia masa 2...yang x boleh blah..budak berlima tadi bantai gelak kuat gile..macam lawak sesangat...yang aku bengang sangat ci,mo n anis bukan main ag gelak...geram!!!adoi2...jatuh market aku jap..tapi sumpah malu sesangat malu..
nasib x terfree hair td....siot je...


p/s pesanan duduk la belakang garisan kuning ok!betul2 pengajaran...

2 comments:

Anonymous said...

malu gile akak oi..

atiq halui said...

"wei shawl spe terbang 2??"
hahahahaha...
klako la wei..

Back to Top