2

geram!!





setiap hari aku baca paper..ada berita mak pukul anak,ayah hentak anak,
mak pukul guna kuali,ayah terajang anak..geram betul aku...grrr..

tadi aku baca paper ada ibu dan ayah kena tangkap sebab dera anak sampai meninggal...
yang x boleh blah 2...anak baru 1 tahun....apela dose budak2 ..sampai nak kena dera...
adoi...aku yang suka budak2 neh memang menyirap....da la yang kena dera comei nak mapuh..=)
hamster kat umah aku neh pon syg gler anak die...x de nak dera2...ish..



p/s fikirkanlah wahai ibu dan ayah...anak yang x berdosa...jadi mangsa ..sob sob..

2 comments:

blackhearty said...

yeke ko syg hamster..
aku tgk kalo leh ko nk pijak2 je hmster tu..
;p

atiq halui said...

mcm kenl slh satu pic dak2 2..
hehe...
aqis2.. dak comot 2...

eh tul la ma..
za memg syg hamster kot..
hehehe...

Back to Top