2

alhamdulillah


syukur ke hadrat illahi..semalam selesai i.view..walaupun banyak sangat dugaan..

aku bangun pukul 5 pagi da gerak..sebab sebelum kol 8 da kena sampai..
aku x penah pergi sentul..aku sesat..sepanjang perjalanan aku menangis..
hahah...habis make up aku...make up ke

sampai je aku tengok 4 ratus orang...rasa macam nak balik je..
tapi aku cube jugak..alang2 da sampai..kalau x cube membazir je airmata aku nangis tadi..huhu

seperti biasa badan uniform kena ukur berat,tinggi,mata,warna..tetibe berat aku x cukup..
semalam timbang 52.masa timbang 45..omg !!..nasib timbang kali kedua 46..lepas..yeay!!
mima timbang kau dah boleh campak dalam tasik putrajaya da weh..hahaha

pagi2..da kena lari 400 meter dalam masa 2 minit..
aku kena buat betul2..sebab kalau x lepas kena balik..
alhamdulilah aku dapat masa 1.19..bangga jap...huhu..

lepas tuh kena buat pumping 25x-seminit,sit up-20x-seminit n kawad..
lepas aktiviti fizikal tinggal 30- 40 orang je..

bagi masa 10 minit tukar baju dan sesi interview bermula..
nebesnye..giliran aku..
aku masuk n duduk panel dah sound aku..
"alahai sopan n lembut je...jawatan neh nak orang yang ganas n garang...
adoi..x kan lah aku masuk nak bersilat bagai...kang terkejut lak..hahahah

selesai..ada rezeki tak kemana...berusaha n terus berusaha..
minggu depan ada i.view fizikal lagi...doakan aku..amin...

p/s nak senang bukan senang...;)

2 comments:

Unknown said...

gudluck kwn...

blackhearty said...

Kalo de rezki x kemana..
doa je moga2 dpt...;)

Back to Top