2

good or best !


sejak zaman sekolah lagi kawan memang priority dalam hidup aku..
family no.2.(penah gaduh nge mak aku sebab aku lebihkan KAWAN )
entahla..aku dalam berkawan memang macamneh..huhu..

"sekarang aku dah penat"

- nak jaga hati kawan-kawan
- nak kena pikir kawan aku heppy or x?
- nak kena text tanya ok ke x hari neh?
- nak merajuk la..
- selalu jadi serba salah nak jaga hati antara kawan2

aku da penat..
aku tak kisahpon buat semua neh..
tapi hati aku sape nak jaga??
yang penting dalam persahabatan hormat,respek n tahu jaga hati..!!cukup...

"berkawan biarlah seperti air yang cetek
    jangan berkawan seperti air yang dalam "


p/s aku patot pergi jauh-jauh kot...yang UK tuh cane wan??aku nk terima x??hahaha

2 comments:

nifalnin... said...

dik,
back to basic...
kwn ni kat mana2 pun ada
tp yg terbaik tu sebenarnya jarang ada...

klu family ni plak, sebusuk2 daging.. dimamah dimakan juga... so, sila fahamkan eh... :)

walau mcm mana terbaik pun kwn yg kita ada tp x sama dgn family...

kem salam kat mak eh...

Th30n30s said...

priority aku kan..xjupe sehari x tenang kan?..=)

Back to Top