0

atuk legend..

alhamdulilah..dah 24 tahun aku diberi kesempatan untuk menyambut ramadhan...bersyukur...


aku rasa semua kenal dengan atuk kat atas neh kan kan !!!...suara dia legend bai...
dari aku kecik sampai lah aku besar...memang dia yang aku satu kuarga tunggu setiap tahun....

"bagi menyempurnakan titah perintah seri paduka banginda yang dipertuan agong,setelah diperkenan oleh duli yang maha mulia raja-raja,dengan ini saya mengishtiharkan tarikh puasa bagi negeri-negeri seluruh malaysia telah ditetapkan pada hari sabtu,21 julai 2012"


tapi sekarang dia dah bersara ganti orang lain...sobs sobs...aku nak ucapkan selamat berpuasa pada keluarga terchenta ..huhu...kawan-kawan di yayasan kepimpinan perdana,4b19,uitm segamat,uitm puncak dan mcd alamanda..~
semoga ramadhan ini memberi seribu keberkatan...amin...

p/s..tak sabar nak berbuka bersama Tun...arap2..dapat ambik gambar dengan dia...;)

0 comments:

Back to Top