pesta bunga 2012


masuk tahun kedua aku pergi pesta bunga..
tahun neh tema "bunga kertas" kot..
aku pergi jumaat malam sabtu ..ramai gilerrrr orang...
x boleh nak bernafas...haha..poyo je ayat..
apa lagi gila bergambar la...seperti biasa...haha

hari pertama..
aku pergi dengan momo,farid,ady,din dan wahibi..
mula-mula tahanak pergi..pk2..da nak habis..pergi la
buat syarat sebagai warga sementara putrajaya..


pasangan romantik..~
monmo n wahibi

design by uitm













pasangan bahagia


bunga api....wa cakap lu..gempak..
forever alone..hahahha


firework~



suasana rumah kampung




pasangan gay..opss...hahah



cedok air telaga..huhu

din,momo n farid
hasil hiasan dari uitm..bangga jadi warga uitm..
selipar aku hangus...sbb lampi pegi letak atas lampu..hahah


HARI KEDUA

hari kedua aku pergi dengan mima, jija n naimah
dan terjumpe chip kat sane..

swadikkkapppp....

4 gadis pungutan~
teringin nak dapat bunga dari seseorang

lama x jumpe chip n dale...rinduuuuu~

bunga api lagi weh...hahah
p/s jija dah kawen..... kak chikque pon nak kawen dah...aku nak kawen jugak....huhu..prince charming tolongla datang melamar..
entahla...sape ntah...sobs sobs

1 comments:

Th30n30s said...

p/s jija dah kawen..... kak chikque pon nak kawen dah...aku nak kawen jugak....huhu..prince charming tolongla datang melamar..
entahla...sape ntah...sobs sobs

jiwa kacau detected..huhu..2020 dah ni wey,xmai lagi ker prince charming ko tu..huhu..ko kena pg cari dia..

Back to Top