3

kenangan terindah

alhamdulilah genap 8 bulan aku di Perdana Leadership Foundation..macam aku belajar..kenal ramai kawan..
suka duka bersama...yang pastinya suatu kenangan yang tak dapat dilupakan....pertama sekali tanx to mr Adnan haris sudi ambik keje kat sini.

antara kenangan paling manis dapat bergambar dengan TUN M da Tun Ct..Aku jugak dapat jumpe beliau setiap hari isnin dan rabu ok!!anda jeles? sila jeles...hahahhahah...(anis)..sebelum neh dapat tengok dalam tvje...neh live beb...aku punye idola kot...huhu...TUN u r the great n awesome....im proud wif u... 
aku juga dapat kawan yang besh dan sporting...kak chik yang sempoi n besh ngat ngat ...bicara hati update selalu eh..ktrg keluar ...kak chik masuk.....opssss....ayat yun...hhahahhahah...
kak nurul yang garang tapi gelabah gak kadang...huhu..jgn mara...walau garang...dia baik hati ..selalu bagi aku makanan...tanx kak dayah...huhu..(jangan garang sangat..huhuhu)
naimah koya mg...x mboh kecek ganu doh....pah putrajaya..ilang lalu sleng ganu ye opppp..jadi juliana evang la katakan...kau top n aku gd..huhuhu..aci dop...jaga fb kau nanti amy hack lagi..huhu..
midah..kalau sebut nama hang..lidoh aku truh tukaq sleng utara...huhu...sory midah selalu bahan hang....aku bahan-bahan manje taw...huhu hang sekarang dah pandai bahan aku dah..huhu
wan nurul huda..sayang...abg kenal syg...opss..hahah..aku jumpe org sekampung aku..punyalah susah aku cari...akhirnya jumpa di putrajaya...kite jumpe hari raye ok....
mek ja aku akan sentiasa merindui kerepek dirimu..gigih dari damansara ke putrajaya...suspek la sama lu...
dapat kenal afiq,epul dan amy...korang besh taw....(tambah2 epul...kelakar sgt...semua suka...kesayangan kak niza kot...huhu..tapi dimana anda sekarang???
dapat kenal kak iman yang cantik dan baik je...kak ezy dan kak tini yang sonmel...selalu tegur kitrang...tak macam staff dalam library sendiri berlagak nak buat muka...konon tak nak tegur lv macam ktrg neh...
hari ini mungkin korang atas ..mane tahu akan datang ktrg atas korg..tengok afiq asst director..kau hado??nan ado....belagak je lebih...huhu..sorry aku memang laser..huhu..abaikan dorg...spoil mood aku ..

special che nan dan kak niza...dua-dua boss yang baik dan sangat sporting...kite suka...teruskan sikap anda yang sangat besh....pekerja tak stress dan happy je...tak de la macam ketua pengawas nak buat kitrang macam budak tadika..itu tak boleh ..ini tak boleh...gua dah 24 tahun bai...hahaha..

tapi yang penting aku happy ada kawan-kawan yang super duper besh...semua dah ada blog..jangan lupe selalu update taw..!!.


hari perpisahan epul

dapat buah..huhu

juliana evang...huhu..yang penting gamba tun kat belakang tuh...huhu

gamba convo TUN

article about TUN..kat sini evertg about Tun..gamba Tun disetiap sudut dan pelusuk ok...



inilah meja aku....depan aku meja kak chik dan mima...

kak chik sempat berposing ag..huhu

melawat kak chik kena denggi..alhamdulilah da sembuh....jaga diri bakal pengantin...


hari jumaat kitrg selalu g pasar presint2...i will miss that moment..padan muke naimah xde...setiap hari jumaat balik je tahu..huhu..

port ktrg tido...shift mima....huhu..

aku pulak check in..sepanjang keje...separuh masa aku habis  kat lorong hj taib neh..hahahahah

hari last aku,mima,yun,afiq...sobsss sobsss..

tengok tangan yun kat mane???huhu

our sporting boss


sek kito...

otai Plf...

potluck kita...

hari last..kami bertiga check in...bese aku n kak chik je..rini lambat check in duk kat depan je...ciss...bau  kaki mima..hahahh

wif syaza


dtg2 keje on9 dulu..huhu..

p/s serious aku akan merindui korang semua...sumpah sedih....aku harap persahabatan kita kekal sampai hujung nyawa..maafkan silap dan salah,halalkan makan minum.....rajin2 la contact aku..huhu..prinsip aku senang je..."sape engat aku....aku engat dia"
tolong jaga jul untuk aku...sian dia..sorang....sory jul...aku terpaksa pergi..huhu

3 comments:

blackhearty said...

sebak jap bce entry ko..
mmg syg nk tgglkn plf..byk knangn..
mne nk dpt opismate yg sempoi cm korg sume..hrp jumpe korg sume ag..;)

ePL a.ka. ePY said...

oh! nak nangissss dlu.....hehehe

good luck weii keja kat tempat baru! kuat kan semangatt anda! hehe

k-chique's blog said...

sobs..sobs..sobs..sblm tu k.cik yg nangis dlu bc entry nh, sedih weiii..tp bila igt part time tido berjemaah, k.cik tergelak sorg2 part tido bau kaki mimah..hahahaha..sengal la ko za!!!!

bnyk kenangan bersama korg sume..k.cik still mcm ne la, prngai mcm budak2 w'pon umur da tua..hihihi..

insyallah, ada msa, ruang n waktu kita akn ketemu lg..igt daku dlm doamu..

Back to Top