0

penangan zack

Dah lama aku dengar pasal bege bakar abg burn......semua orang hapdate WOI!!!
meleleh air liur wa setiap kali tengok gamba orang upload.....(dasyat x??)....
last 2 week aku ade baca FL buat review...die makan bege tinggi wo....(den x mampu nk makan yo )
aku nak pergi....tapi tak pergi-pergi....
AKAN TETAPI.............( walaubagaimanapun...)
selepas zack hapdate pasal bege bakar tadi....tak sempat baca habis lagi die punyer blog...
aku terus ajak budak2 rumah pergi.....hehe.(tengok pengaruh zack dekat aku......huhu...zack tlong la hapdet selalu....baru impian aku tercapai.....aka dah lama nak makan bege bakar abg burn....huhuhu!!.)
cc :http://zackzukhairi.blogspot.com/2013/05/review-burger-bakar-abang-burn.html

bagi aku bege bakar die sedap lagi dari bege mcd or bege king.....wa jujur neh...huhuhu..
n meatball die pon x bau  just bau rempah..hihihi...( aku kan x boleh bau daging nanti kena sawan ..hihihi...)
kalau area shah alam.....
BURGER BAKAR ABG BURN.....boleh pergi dekat seksyen 7 dan seksyen 13 dekat kedai " LELAC "

ini cheesy supremo

ini set combo comes with sosej

ini meatball

zana dan ina







p/s : tanx....teman makan ...zana,ecah,nor n ina...;)
bila la dapat jumpe zack zukhairi & fatin liyana...hihi...wistlits baru..;)

0 comments:

Back to Top