0

semangat sukan...

sejak dari zaman sekolah rendah lagi aku memang ektif bersukan sehingga ke zaman universiti....
semua sukan lah aku boleh main...kecuali bola tampar dan takraw...yang lain semua teror nak bak hang...huhuhu..teror ke???asal kalah nanges....phuiiii..hahahah

kini genap usia 24 tahun aku dah putus kan nak bersara dari sebarang sukan..huhuhu..ye ke??buat masa neh alhamdulilah dah lama x bersukan walaupun banyak undangan...ceh  !!

kami sanggup buat baju sebab semangat kesukanan yang tinggi...lurve ur all..

kerana futsal & rugby aku kenal

semasa aku jejak kaki ke segamat...aku kenal fads ,didi , aby , mel ,apex datang untuk selection untuk karisma 2007 ...
then semua terpilih...ktrg ditempatkan satu team dengan kak ned , saraz ,
aku gak kenal momo n bin bin..keeper terbaik team gua..

so ktrg mewakili johor ke pahang , perak ,...
tapi setiap hari aku ajak chip , zati , mima , atik , ayu , eqa , anis dayah join aku men futsal kat smk...
so dorang kenal dengan team futsal aku...sampai skrg sangat rapat...

so lepas aku sambung shah alam..
aku ajak gjie..kenal dari 2007 ag....disebabkan gjie & yun satu team..ktrg ajak yun n ryna join...
first time aku kenal yun masa kat puncak...aku ajak noma maen basketball...so semua jadi kenal noma n rapat...tengok ??kerana sukan kami semua berhubung....
masa tak cukup orang ...ada orang bagitahu youk budak kelate pandai main futsal..
so ...semua geng segamat aku dulu ,budak2 umah aku kenal youk , yun n gjie...
tengok kerana futsal ktrg  dihubungkan dan rapat



































             p/s aku bersyukur dengan persahabatan yang dihubungkan kerana minat terhadap sukan..
kenangan yang terindah dalam hidup aku...sebak je rasa....nk nanes...aku rindu semua kenangan weh....
andai dpt undur masa...                    

0 comments:

Back to Top