2

ini kali lah.....or lain kalilah.......

alhamdulilah.....bersyukur.....
aku punya nebes nak tunggu result pru 13 semalam kalah nebes nak tahu result exam wooo.....
persaingan semalam memang sengit...sampai aku berdebar2 weh....
kalau kalah mahu aku menagis....wuuuuu......

tahniah untuk pm kite...

kepada kawan aku yang selalu nak berdebat dengan gua tuh !!!...huhu...
DOSA ,PAHALA OR BERKAT BUKAN BERGANTUNG PADA SESEBUAH PARTI...
TAPI BERGANTUNG PADA DIRI SENDIRI...kalau masuk pas tapi tak sembahyang x guna jugak kan ! hehe...

jujur aku cakap kalau pas tak bergabung dengan dap...aku memang sokong pas....tapi semalam??
tengok la ?? DAP paling tinggi kot....pas paling rendah...sobs sobs...tengok permainan dap disitu...??

aku terkilan dato ali rustam ,saifuddin abdullah& dato abdul ghani...kalah....sobs sobs.....tak boleh terima hakikat....
tak pela tak ada rezeki...;(

JGN NANTI DAPAT BR1M... YG KUTUK KERAJAAN....PERGI AMBIK JUGAK....LUKU KEPALA KANG.....hik hik
sorry..mungkin ada pihak yang tak boleh terima hakikat...tapi inilah realitynya....apa yang penting pru 13 dah habis...so..kita sesama islam jangan gaduh...buat kena gelak dengan bangsa lain je....peace no war...

tok guru meletakkan jawatn...hati aku pulak yang sedih..aku tetap hormat n hargai perjuangan TGNA
p/s aku paling suka lagu sayangi selangor....best !! ya allah kau satukanlah bn dan pas agar dapat memperjuangkan agama islam di malaysia..amin....






2 comments:

blackhearty said...

tempat aku DAP conque beb.. nak buat camne kan, kalau anak melayu dah berpecah.. huhu.. Alhamdullilah BN msih tadbir MALAYSIA..:)

Unknown said...

Aikkk...berpolitik nampak..

Back to Top