5

BERSYUKUR...

TERIMA KASIH ALLAH..

aku bersyukur sangat-sangat ..allah masih pangjangkan umur aku hari ini...
macam diberi peluang kedua utk hidup....;(
aku hampir bertembung dengan lori minyak yang besar..nasib aku sempat break
 dan jatuh dari terlanggar lori...
ini semua salah lori...ya allah tuhan je tahu macam mana perasaan aku ketika itu..
dengan tangan mengigil-gigil dan air mata aku terusan mengalir sebab terlalu takut...
aku hanya fikir masa tuh...kalo aku laju..mesti aku da rempuh lori...yang tetibe masuk tanpa
bagi signal...semua orang kata salah lori giler  !!!
aku hanya ingat mak aku masa tuh....mak...i lebiu.....;(

sampai malam jantung aku bedebar dan aku jadi trauma tak boleh tido...hurmm..
terima kasih allah...


5 comments:

Mrs NurulAsyraf said...

Alhamdulillah xde ape2..
Dengan lori ni mmg kena berhati2 cket..mntang2 dia besa men sukati je..x pk org lain.

WiDuRi @rTaKuS said...

2 la..kak nurul...lori tuh main masuk je....x bagi signal...

yang kite follw die break mengejutla..
gila punye lori....


n mak x bagi naek moto da...

k-chique's blog said...

za..alhamdulillah..nasib baik xde ape2..haisshhhh...terkejut dngar..

nextime hati2 tau..

WiDuRi @rTaKuS said...

alhamdulilah x de pape....bersyukur sgt...

KAK CHIK...UPDATE LA BLOG...PUHLISSS...


JOM G PESTA BELIA ESOK??

WiDuRi @rTaKuS said...

This comment has been removed by the author.

Back to Top