0

masquerade nite ;)

aslamualaikum...salam 1 malaysia..hihi..baru sempat nak membebel...hihi
alhamdulilah genap 8 bulan gua keje sini...
tapi masalahnye....ayat yang selalu gua dengar..
" awak budak baru ke??
tak pernah nampak pon...
sadis betul la ...
nampak sangat gua x fofular....huhuhu...


gambar sebelum dinner..hohoo


first time make up gune profesional ..tq kak adik..muahzzz...

neh opis mate aku....hari2 tengok pakai baju kerja je..tapi malam neh..wow emsem..
so kena la bergambar dengan artis..hihi... btw sham tanx alwez help and listen my problem n bebelan gua...
...hihi..tq so much... 



neh lak nan...we all selalu la share problem ..
almaklumlah naseb kita serupa




ok..yang neh plak kembar gua malam dinner ritu....dua2 kaki tempang...
...lanun gitu....







neh la kak adik n sham...sangat sesuai....pinang dibelah dua...i loike u......


yang neh plak abg kat tempat gua..
disebabkan gua x de kawan kat sini...sape yang nk kawan dengan gua...
gua on je....abg neh pon rapat dengan gua sepanjang keje sini...





p/s kadang - kadang berfikir pe perancangan masa depan aku??  tak dapat nak berfikir dengan rasional dan normal...
macam - macam masalah datang....aku tak buat apa - apa pon ada je orang tak puas hati dengan aku kat sini....mesti dia tergugat kot....gua samtek dari dia lah tuh...( sambil kelip kelip mata.....hahahah...)

0 comments:

Back to Top