0

pesta bunga kali 3...;)

gugusan hari- hari..indah bersama mu kamelia..hihihi..( mood bmb lak malam neh..go titan...hihi...)
info hari neh...jerebu dilapurkan semakin teruk....sobs sobs..

smlam wa keluar damtim...hihi..( damtim ke?....no no no....)
plan nk makan mee ketam...tapi terlajak  sampai put put aka putrajya...( waaaa....rindu nk panggil put put...)
so dah terlajak sampai putrajaya... tidak melepaskan peluang ke pesta bunga untuk kali ke 3...
tahun neh tema :BUNGA ORKID...hihihi...ramai gilerrrr orang....

Add caption

floria...yeay..

ini contoh pokok dalam air....tantekk woi....

bunga api terbaek woi....buat gua ternganga jap..hihi






otw nak pergi sawah..hihi...zaza yang gemukkkkk....;(

setakat masak lemang...sebelah mata je bai..huhu


gemuxnye budak neh

gua suke balle balle....enjoy giler bai....wa suspek dorg..very supporting

nak buat lampu neh dlm bilik tidur....cantikkkk


p/s : entah la...perasaan bercampur baur.....aku sayang dia...tapi hati aku sakit apa yang dia buat....
      ya allah bagi la aku pertunjuk...jika dia jodohku..kau dekatkanlah aku dengan dirinya...kalau dia bukan jodohku..jauhkan aku dengan dia tanpa kenangan...bila single neh...syok jugak...gua bebassss...
SINGLE * BERHARGA * MENAWAN

0 comments:

Back to Top