pesta belia 2013


salam 1 malaysia..hihi..mentang2lah hari belia kan...patriolitik lak aku....huhuhu....aku dan budak2 umah aku pergi putrajaya nak mencuci mata...(mana tahu dpt bf ke..huhu...)
ktrg bajet nak pergi pagi la kononye....tapi biasa la anak dara mcm aku bgon lambat...so pergi la pukul 12...
ktrg pusing2...sedar2 da pukul 12 malam...gilo ah..jalan x sedaardiri...itu pon baru separuh je ktrg jalan ...huhuhu....


ada gaya tentera ??hihi...senapang betul tuh?




kiut x ktrg?/phuii

kat sini la aku beli selendang..hihi


sebab penat sangat...sampai tertido zana..hihi

ktrg singgah solat ..last2 semua tetido..hihi..

muke penat gilerrrr








main belon besar....besh wooo



p/s ..aku suke pergi dengan korang...sebab semua suke singgah n melayan semua kedai....tambah yang ada makanan free laju je zana...hihi...

1 comments:

k-chique's blog said...

za..beli pegi? xjumpa pon..amboi pkai selendang mak nyah..hihihi..

Back to Top