2

widuri artakus???

setiap hari mesti ada yang tanya apa maksud widuri artakus??? ok itu tipu ye setiap hari ...huhu...
ok la.....memang ramai tanya ...kenape widuri artakus??

dulu aku ada rakam maksud disebalik nama tuh..tapi dah hilang sbb hp ilang...sob sosb sobs...
sebab dah penat nak cerita..hihi..baru 5 minit lepas ada org suruh cerita mane dapat widuri artakus..penattttt nk cerita.........grrrrrrr......

 

kisah dia bermula bila 2 sahabat baik sangat rapat ....masing2 suka on9 dan chatting...tapi dalam masa yang sama saling chatting dan gune name yang berbeza ..

online chatting
widuri: dah masuk 3 tahun kita chat..tapi tak penah jumpe kan??
artakus :so bila kita boleh jumpe ye?
widuri: tu la...3 tahun dah kenal tapi sekali x penah jumpe kan...
artakus:ok set la masa ..boleh kita jumpe...


dalam masa yg sama...dorg kawan di universiti 

ain : weh lepas neh aku dah tak boleh lepak sama dengan kau..sebab aku ada bf da..hihi
akmal : ala...aku tak heran la...aku pon ada awek jugak...eleh...
ain: jangan lupe jemput aku bila kau nak kawen...
akmal: kau pon same ..

hari yang dinanti2 telah tiba...

ain :kau buat apa dekat sini ??
akmal :aku nak jumpe awek aku ah..
ain : sibuk je nak jumpe tempat sama...ish..
artakus ;kau nak jumpe sape ?

ain: ARTAKUS ??
akmal :WIDURI ??

hhahahah...malas nak cerita panjang2...dorang kawen...dan bagi nama villa  "widuri artakus "

...


p/s so to haters...gua bukan x bangga nama gua...saje nak gune name widuri artakus...so apa masalah kau??nak kata aku malu nama aku??gua bangga nama gua...relax ah...tak kacau hidup kau pon...

2 comments:

nifalnin... said...

best2...

kwn baik with happy ending... kawen...


suke2..

blackhearty said...

taknak ulang, ko uplod video, cerita la asal usul nama widuri artakus ko. boleh feymes gak nanti:)

Back to Top