0

Ais menggemukkan??


AIS?? sape yang x suke minuman berais??sebelum makan nak minum ais,selepas makan nak minum ais..(kalau korang da tengok segelas ais macam di atas korang tak nak minum ke??mustahil la..kan kan...nak nak ribena laici..perghh...
memang la minum ais neh nikmat,boleh ilangkan dahaga,menyaman kan tekak..tapi bile sebut pasal diet??semua akan tanya.."betul ke kalau x minum ais boleh kurus..??dulu aku tak percaya sampai aku berjaya tak minum ais setahun lebih..kalau teringin pon aku akan rasa sikit je..gile tak terliur..satu meja order ais aku je still dengan limau panas aku ha..cube bayangkan pukul 2 tengah hari..matahari terik aku minum air panas..??


nie la air yang selalu aku minum..lalala..
berdasarkan pengalaman aku?aku da cube macam2 produk kurus..tapi semua tak berkesan..tak makan nasi 6 bulan?x jalan juga..krim buang lemak semua aku pakai..tiap2 petang main futsal..tapi..??
last2 aku stop minum ais je..yang lain aku balun je..alhamdullilah..berat aku dari 57 kg dulu..jadi 47 kg je sekarang..10 kg weh...member aku mima (bukan nama sebenar) dari 83kg jadi 75 kg je..ini berkat dari ktrg tak minum ais..

p/s:aku harap korang leh cube stop la minum ais..ais juga leh penyebebab kanser dan serangan jantung.(sumber dari pelbagai blog) kalau teringin minum la sebulan sekali je..tapi bile da setahun lebih tak minum ais...keinginan nak minum ais da tak de..;(

0 comments:

Back to Top