kau tak alami pe aku rasa!!







kurus tapi jerawat penuh vs gemuk muka licinkalau korang pilih yang mane??
aku si kurus yang jerawat banyak..sangat seksa..orang tengok pon rasa nak picit2 jerawat aku...tak tahu macam mane nak buat?da macam-macam produk kecantikan aku guna tapi?? still banyak jerawat??kau cakap kalau jerawat cuci muka hilang..2 kau..bg aku wat pape pon tetap tak hilang..macam-macam tempat aku pergi berubat tapi??aku control makan,banyak minum air masak,tido awal tapi??mr J still tak nak tinggal aku...sedihnya...
kau si gemuk yang muka licin..kau tahu x kulit kau gebu,licin,dan senang nak pakai bedak,mekap2..dan orang tengok pon senang hati..kau nak kurus?kau g bersenam n control makan ..insyallah kurus..tapi aku nak control pe??
p/:so sape yang gemuk dan berkulit licin bersyukurla....

1 comments:

blackhearty said...

cbe la slami perasaan org yg badn besa...susa nk bgye..rndah diri sllu..xde confiden.sob..sob..

Back to Top