0

kuching oh kuching


BEBY DAN SYASYA

sory lambat update pasal kuching sebab aku da masuk kat tumblr..hhuhu..

tanx a lot to bebyjohn aka nasuha...n ainziey...
juga kepada syansya yang ajak aku,book tiket aku..lub lub lub ah..
sebab bawak aku,sya,ci,ma n atik pergi pusing satu bandar kuching
duduk hotel free
belanja makan..
menjadi tour guide yang sangat besh n superb!!

pengalaman g kuching sangat menterujakan aku...

yela baru first time naek kapal terbang..hahah..(gelak2)
kau penah ke???hahah


zaza yang gemox,x cntik,poyo..laalal


aku,mima n atik satu kereta


mima dan atik pekena laksa sarawak dan nasiayam penyet..terbaik weh.
.

Dihadapan kedai kek batik sarawak !!


jus sarawak terbaek jugak..hahah



Depan tugu utama sarawak"KUCHING






p/s aku harap lepas neh...kite g bandung ke?bali ke?china ke?
ajak aku weh!! =)..sweet memories ever!!


0 comments:

Back to Top