3

maharaja lawak.

minggu ke -8 da malam nie..hope jozan buat yang terbaek malam nie.


minggu 1-sejak aku jadi artis.."goyang- goyang"

minggu 2-jadi yusof haslam "soul soul ..sole2 sole.."

minggu 3-muzikal.."jahatnya kamu"

minggu 4-curi tabung masjid "yang begini-begini"

minggu 5-tukang tarik kereta "sebut je mail lambung dari sini sampai dang wangi kenal aku.."

minggu 6-tukang urut yang banyak bercerita dari mengurut..lalala

minggu 7-silent comedy
minggu 8-??

paling besh minggu 6 n 3..=)

p/s jum vote for jozan... jozan terbaek..!

3 comments:

blackhearty said...

aku akn pastikn jozan mng..
VOTE for JOZAN..!
* aku da twr ati ngn balas..mkn lme mkn mngarut lawak..xde moral pon de...

atiq halui said...

yeah sokg jozan..
bru ko tau ma bls makin mengarut..
huhu..

WiDuRi @rTaKuS said...

hahahah...mima n balas loooser....

aku n atik setia nge jozan..
cici jambu..huhu

Back to Top