2

buntu!!


jerawat oh jerawat...~
tak habis2 kacau hidup aku...
arghhh..dah macam2 pencuci muke aku cube tapi tak jadi...;(
kawan aku cakap maybe dulu aku x penah ade jerawat..
jadi sekarang semua sibuk la nak menyerang...

kan besh kalo ade kulit licin gile..macam nie!!


licin je muke macam bontot bayi..ahaha(jgn mara)


sekarang aku pakai pencuci safi perfect 10..tapi makin teruk je...
anis suh aku pakai olay??ok ke?
entah la..aku mane tahu bab2 kecantikan nie...ermm..yang aku tahu pencuci muka je..
toner la,pelembab la..pe la...malas nak pakai!!..ha ..padan muke..
aku rase lebih pada 20 x aku tukar pencuci muka..hahah..


p/s:tolong la zanza...sob sob sob..pencuci muke pe yang ok??

2 comments:

MANIS :) said...

xyah lah pakai pape...ni pesan orang2 tua..time pagi2, kau basuh ngan air suam..

WiDuRi @rTaKuS said...

poyo betulah...adoi...

Back to Top