3

aku tetap aku!!

ye aku memang si mulut puaka..yang laser,men cakap lepas,suke sound orang...
ye aku cerewet..x makan itu,x makan ini,x pakai itu,x buat itu...
ye aku yang penakot,tido kena teman,mandi nak kena teman,sume nak kena teman..
ye aku yang sangat pendendam tapi aku paling senang nak maafkan orang
ye aku yang pendam semua sedih aku untuk orang lain epy..
ye aku yang kuat tido..24 jam nak tido..

tapi aku..
sgt x kisah sesape nak sound aku..kutuk aku,ckp lepas ngan aku...
sgt x kisah kalau tak nak follow pe aku suke,pe aku minat..terpulang..

jutaan terima kasih
sudi teman aku yang sgt penakot..
berlumbe tido ngan aku...
paham emosi dan kehendak aku..
ada time suka dan sedih aku..
cerita benda berulang2 ngan aku..

p/s kadang2 kawan bertahun pon belum tentu boleh paham kita..
aku memang senang nak berkawan ngan orang..tapi yang nak jadi kawan smpi mati mmg susah...SEKALI KAU BERKORBAN UNTUK AKU..AKU BOLEH WAT 1000 X AH..=)
(jgn berkawan sebab nak ambik kesempatan je)

3 comments:

blackhearty said...
This comment has been removed by the author.
MANIS :) said...

wow...aku pun tetap aku..nasib baik aku xteman kau..kalau teman kau lain jadi nya..dah lah...kau ikut je nasihat kami semalam...okey

Th30n30s said...

puaka niyang rapik pun xde hal la..cinta mengatasi segalanya..we call it, unconditional love.. =)

Back to Top