kosong~

bila sayang semuanya indah..
bila da benci semuanya busuk..

tanx penah bagi aku rasa kebahgiaan n keindahan bersama kau
tanx juga bagi aku rasa kesakitan n kepahitan tanpa kau
tanx buat hp aku terus mati tanpa msg n call( x nak pakai hp)
tanx buat aku rasa sunyi n kosong..
tanx buat aku rasa hina dengan kata-kata kau!!!

aku nak pergi jauh-jauh..
bia kau x dapat cari aku..
aku harap satu hari kau sedar
satu nama penah mekar dalam hati kau..

p/s tanx a lot make me cry all the time n sleep with broken heart ;(
current mood:lonely
rindu 4b19..andai dapat undurkan masa..;(

1 comments:

blackhearty said...

sabar za..
tlg jgn pena pkir ko rse hdup ko 0 sbb xde die..
ktrg kawn2 still suport ko..
kalo jodoh ade.ader la..
kalo xde ngn die..myb ngn org len..
dunia ni besa..hidup pon pnjg ag nk lalui..insylh..
so..tempuh je ngn saba..ok my fren..:)

Back to Top